Linki sponsorowane

Skorzystaj z bezpłatnej wyceny

Imię i nazwisko *

E-mail *

Nr. tel *

Adres strony *

Twoje uwagi

Jeżeli szukasz szybkiego sposobu, by znaleźć się na pierwszej stronie wyników nie narażając strony na jakiekolwiek kary ze strony Google powinieneś skorzystać z oferty linków sponsorowanych. Jest to jedna z najskuteczniejszych form reklamy dotarcia do potencjalnego klienta. Ważną cechą tej reklamy jest możliwość bardzo dobrego targetowania kampanii linków – tak by trafiła do najbardziej odpowiadającej grupy odbiorców.

Google sponsored linksdlaczego warto?

  • model rozliczenia za efekt w którym to pieniądze przeznaczone na kampanie linków sponsorowanych są pobierane tylko wtedy gdy nastąpi przekierowanie użytkownika z targetowanej grupy na stronę
  • szybkość z jaką pojawiamy się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania
  • możliwości targetowania reklamy wedle upodobań klienta
  • mierzalne efekty dzięki program takim jak Google Analytics, każdy klient dostaje raport z przeprowadzonej kampanii linków sponsorowanych
  • możliwość zastosowania elastycznej ceny biorąc pod uwagę budżet klienta możemy w dowolny sposób zmniejszać bądź zwiększać cenę przekierowań użytkowników wszystko po to by maksymalnie zwiększyć efekt przeprowadzanych kampanii reklamowych

Jak robimy to my ?

  • przygotowujemy strukturę kampanii linków sponsorowanych, dobieramy odpowiednie słowa kluczowe
  • redagujemy treść reklam
  • instalujemy dla naszych klientów program Google Analytics - dzięki któremu mamy podgląd na efekty kampanii
  • na bieżąco optymalizujemy kampanię linków sponsorowanych, by zmaksymalizować efektywność kampanii i zadowolenie klienta
  • swoją pracę kończymy raportem podsumowującym przedstawiającym rezultaty kampanii linków sponsorowanych

Jaki byłby kosztkampanii dla Ciebie?

Skontaktuj się z naszym konsultantem, który przedstawi Ci jedną z najbardziej konkurencyjnych propozycji na rynku. Przed połączeniem przygotuj adres strony internetowej, którą chciałbyś promować oraz zastanów się nad budżetem jaki chciałbyś przeznaczyć na kampanie linków sponsorowanych.